- 2017-08-01: toestel staat nog steeds geregistreerd maar is reeds lang niet meer gezien; heeft iemand informatie over dit toestel?
- 2017-12-04: officieel uitgeschreven uit het Belgisch register - transfer naar de US en is nu N....
- 2019-10-30: ingeschreven als N22HF op naam van M.A. Young, Florida
- 2022-04-19: uitgeschreven uit het US register en verkocht naar Indonesië
Helikopter: OO-PRB
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-PRB
Registratie: OO-PRB
Bouwjaar: 1999
Serialnr: 2937
Operator: Heli Service Belgium, Halle
Doorgehaald
Laatste vlucht (UTC): 20/05/2014 10:18:43
Info:
Model
Fabrikant: Robinson Helicopter Company
Model: R22 Beta 2
ICAO-Type: R22
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming O-360-J2A piston engine
Zitplaatsen: 1+1pax
Gewicht (leeg | kg): 389
Gewicht (max | kg): 635
Maximumsnelheid (km/u): 189
Vluchtsnelheid (km/u): 177
Lengte (m): 9.02
Hoogte (m): 2.67
Rotor diameter (m): 7.67
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
20/05/2014 | 8:38:06 | 10:18:43 | 1400 ft | 700 ft | 7000 | 7000 |
19/05/2014 | 8:59:19 | 16:39:34 | 700 ft | 1300 ft | 6310 | 7000 |
16/05/2014 | 8:12:06 | 9:34:47 | 100 ft | 0 ft | 7000 | |
15/05/2014 | 9:04:54 | 10:17:35 | 200 ft | 0 ft | 7000 | |
8/05/2014 | 7:44:34 | 10:12:23 | 600 ft | 500 ft | 7000 | 7000 |
7/05/2014 | 8:46:49 | 9:45:26 | 0 ft | 600 ft | 6312 | 7000 |
6/05/2014 | 8:12:03 | 10:45:22 | 600 ft | 700 ft | 7000 | 7000 |
25/04/2014 | 8:00:01 | 9:30:11 | 0 ft | 0 ft | 7000 | 7000 |
24/04/2014 | 9:12:01 | 9:58:01 | 800 ft | 0 ft | ||
22/04/2014 | 11:07:44 | 11:48:03 | 500 ft | 600 ft | 7000 | 7000 |
31/03/2014 | 13:01:13 | 13:20:45 | 1100 ft | 1200 ft | 7000 | 7000 |
17/03/2014 | 8:55:03 | 15:50:39 | 700 ft | 800 ft | 7000 | 7000 |
14/03/2014 | 9:02:27 | 9:51:19 | 600 ft | 600 ft | 7000 | 7000 |
7/03/2014 | 9:45:06 | 11:51:52 | 800 ft | 600 ft | 7000 | 7000 |
6/03/2014 | 7:40:37 | 9:57:32 | 500 ft | 600 ft | 7000 | 7000 |
24/02/2014 | 12:34:38 | 14:01:24 | 0 ft | 0 ft | 7000 | 7000 |
3/02/2014 | 13:57:26 | 14:15:07 | 1300 ft | 1200 ft | 7000 | 7000 |
31/01/2014 | 9:04:14 | 12:54:38 | 1400 ft | 1300 ft | 7000 | 7000 |
28/01/2014 | 10:01:42 | 11:03:00 | 1700 ft | 1600 ft | 7000 | 7000 |
17/01/2014 | 9:34:03 | 10:48:27 | 0 ft | 1400 ft | 7000 | |
16/12/2013 | 9:32:40 | 11:12:50 | 0 ft | 800 ft | 7000 | |
11/12/2013 | 9:39:06 | 12:05:45 | 0 ft | 300 ft | 7000 | |
9/12/2013 | 15:00:52 | 15:40:43 | 0 ft | 400 ft | 6302 | 7000 |
6/12/2013 | 9:04:12 | 10:32:37 | 0 ft | 400 ft | 7000 | 6306 |
5/12/2013 | 10:06:56 | 10:20:44 | 300 ft | 400 ft | 6306 | 6306 |