- 2022-01-27: ingeschreven in het Nederlands register
- Fabrieksregistratie was F-WWXQ
- Foto's © Berend Jan Floor - www.aironline.nl - met onze dank
- 2022-01-28: aangekomen op Lelystad na ferryvlucht vanuit de Airbus fabriek Marignane (FR)
- 2023-03-18: toestel is verkocht naar Spanje en zal daar worden ingeschreven als EC-OBF
- Vloog vandaag (als PH-WTN) van Lelystad, via Reims (FR) en Puy-Loudes (FR) naar zijn nieuwe basis in Sabadell (ES) nabij Barcelona.
- Het toestel gaat op een superjacht in de Middellandse Zee meevaren. Het betreft de Lady Moura, een 104-meter lange VIP-jacht van de rijke Mexicaan Ricardo Salinas Pliego, voorzitter en CEO van Grupo Salinas en Grupo Elektra,
- Zou de volgende dagen uit het NL-register worden uitgeschreven.
- Foto's © Berend Jan Floor - www.aironline.nl - met onze dank
- 2023-03-20: toestel uitgeschreven uit het NL-luchtvaartregister
- 2023-04-01: ingeschreven in het Spaans register als EC-OBF
Helikopter: PH-WTN - Airbus Helicopters - H130 T2
Helikopter
Land:
Nederland
Call Sign: PH-WTN
Registratie: PH-WTN
Bouwjaar: 2022
Serialnr: 9166
Operator: Helicentre, Lelystad
Doorgehaald
Laatste vlucht (UTC): 18/03/2023 16:15:14
Info:
PH-WTN (7)
Model
Fabrikant: Airbus Helicopters
Model: H130 T2
ICAO-Type: EC30
IT: H1T
Motor: 1 x Safran HE Arrius 2D (Turbomeca) 856 shp
Zitplaatsen: 1 + 6 pax
Gewicht (leeg | kg): 1.377
Gewicht (max | kg): 2.427
Maximumsnelheid (km/u): 287
Vluchtsnelheid (km/u): 240
Lengte (m): 10,68
Hoogte (m): 3,34
Rotor diameter (m): 10,69
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
18/03/2023 | 8:34:54 | 16:15:14 | 150 ft | 144 ft | 7000 | 7000 |
7/03/2023 | 11:36:00 | 11:55:59 | 0 ft | 150 ft | 7000 | 7000 |
22/02/2023 | 9:46:33 | 10:15:37 | 150 ft | 150 ft | 7000 | 7000 |
26/01/2023 | 16:05:23 | 16:36:15 | 114 ft | 125 ft | 7000 | 7000 |
23/01/2023 | 10:33:05 | 12:09:35 | 0 ft | 200 ft | 7000 | 7000 |
30/12/2022 | 10:29:36 | 11:34:31 | 0 ft | 150 ft | 7000 | 7000 |
8/12/2022 | 9:13:57 | 11:02:51 | 0 ft | 125 ft | 7000 | 7000 |
21/11/2022 | 10:56:04 | 12:14:48 | 0 ft | 150 ft | 7000 | 7000 |
19/11/2022 | 9:12:16 | 14:58:18 | 0 ft | 150 ft | 7000 | 7000 |
18/11/2022 | 11:18:22 | 11:21:03 | 150 ft | 0 ft | 7000 | 7000 |
16/11/2022 | 10:19:39 | 11:07:23 | 550 ft | 150 ft | 7000 | 7000 |
15/11/2022 | 12:23:04 | 13:03:53 | 0 ft | 175 ft | 7000 | 7000 |
4/11/2022 | 13:12:31 | 14:25:12 | 150 ft | 125 ft | 7000 | 7000 |
21/10/2022 | 14:59:49 | 15:57:34 | 0 ft | 150 ft | 7000 | 1000 |
20/10/2022 | 11:18:39 | 11:19:20 | 0 ft | |||
17/10/2022 | 13:38:39 | 13:54:35 | 150 ft | 175 ft | 7000 | 7000 |
13/10/2022 | 9:35:58 | 14:55:03 | 0 ft | 125 ft | 1435 | 7000 |
12/10/2022 | 14:04:19 | 15:24:10 | 1650 ft | 2125 ft | 7000 | 1435 |
10/10/2022 | 8:11:27 | 14:57:03 | 480 ft | 1250 ft | 7000 | 7000 |
9/10/2022 | 17:19:44 | 21:27:50 | 775 ft | 289 ft | 7000 | 1475 |
6/10/2022 | 11:06:50 | 12:37:53 | 150 ft | 425 ft | 7000 | 7000 |
12/09/2022 | 11:58:52 | 14:29:05 | 125 ft | 175 ft | 7000 | 7000 |
8/09/2022 | 11:02:03 | 14:14:00 | 0 ft | 125 ft | 7000 | 7000 |
6/09/2022 | 8:55:08 | 17:36:17 | 125 ft | 150 ft | 7000 | 4772 |
4/09/2022 | 7:20:00 | 18:31:48 | 125 ft | 205 ft | 7000 | 7000 |