- 2020-02-21: toestel is onderweg van Marignane (F) naar Belgie - is nog niet ingeschreven als OO-ARI
- zou de 5e maal zijn dat de registratie OO-ARI wordt gebruikt (de fabrieks-callsign was F-WWXA)
- eigenaar: Arie Stelloo
- is een EC130T2 nu ook bekend als H130
- 2020-02-21: is om 15:54LT geland vanuit Marignane op EBAW (leveringsvlucht)
- fotoreportage van de landing: copyrights Walter Van Brempt - met onze dank voor het gebruik van deze foto's
- het toestel is nadien intussen gestationeerd op een private heliport in Schilde
- 2020-02-24: de inschrijving in het Belgisch register werd vandaag bekend maar kreeg als datum 14 februari 2020
- 2022-01-06: op Lelystad Airport - copyrights en onze dank aan Cees Romeyn voor de knappe foto
Helikopter: OO-ARI
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-ARI
Registratie: OO-ARI
Bouwjaar: 2020
Serialnr: 8816
Operator: Arie Stelloo
Laatste vlucht (UTC): 5/01/2023 13:47:20
Info:
OO-ARI (5)
Model
Fabrikant: Airbus Helicopters
Model: H130 T2
ICAO-Type: EC30
IT: H1T
Motor: 1 x Safran HE Arrius 2D (Turbomeca) 856 shp
Zitplaatsen: 1 + 6 pax
Gewicht (leeg | kg): 1.377
Gewicht (max | kg): 2.427
Maximumsnelheid (km/u): 287
Vluchtsnelheid (km/u): 240
Lengte (m): 10,68
Hoogte (m): 3,34
Rotor diameter (m): 10,69
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
5/01/2023 | 9:35:44 | 13:47:20 | 500 ft | 300 ft | 2000 | 7000 |
2/01/2023 | 10:48:51 | 12:21:07 | 1100 ft | 300 ft | 7000 | 2000 |
31/12/2022 | 12:13:46 | 14:31:43 | 375 ft | 1100 ft | 2000 | 3460 |
19/12/2022 | 12:20:03 | 12:50:14 | 400 ft | 300 ft | 2000 | 2000 |
15/12/2022 | 12:58:53 | 15:52:33 | 198 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
13/12/2022 | 16:34:51 | 18:32:57 | 266 ft | 350 ft | 2000 | 2000 |
12/12/2022 | 16:18:52 | 18:49:03 | 500 ft | 200 ft | 7000 | 2000 |
8/12/2022 | 12:10:01 | 15:30:07 | 500 ft | 300 ft | 2000 | 7000 |
7/12/2022 | 15:00:19 | 17:19:25 | 106 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
6/12/2022 | 15:33:23 | 17:24:58 | 121 ft | 300 ft | 2000 | 2000 |
24/11/2022 | 7:03:37 | 11:22:13 | 160 ft | 350 ft | 2000 | 2000 |
22/11/2022 | 8:03:37 | 9:44:25 | 342 ft | 350 ft | 2000 | 2000 |
21/11/2022 | 12:25:21 | 14:00:03 | 327 ft | 625 ft | 2000 | 2000 |
13/11/2022 | 12:26:17 | 14:03:55 | 1600 ft | 325 ft | 7000 | 7000 |
11/11/2022 | 10:49:28 | 14:19:03 | -22 ft | 1075 ft | 2000 | 7020 |
7/11/2022 | 16:27:36 | 20:19:39 | 106 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
4/11/2022 | 8:02:27 | 13:41:14 | 175 ft | 300 ft | 2000 | 2000 |
21/10/2022 | 12:20:51 | 16:12:36 | 775 ft | 99 ft | 2000 | 6472 |
6/10/2022 | 9:11:09 | 14:35:11 | 525 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
18/09/2022 | 10:04:22 | 15:50:03 | 300 ft | 266 ft | 7000 | 2000 |
17/09/2022 | 8:25:42 | 17:30:28 | 725 ft | 300 ft | 1177 | 7000 |
16/09/2022 | 6:30:43 | 9:11:09 | 425 ft | 300 ft | 7000 | 1177 |
4/09/2022 | 9:06:24 | 19:45:32 | 450 ft | 342 ft | 2000 | 7000 |
1/09/2022 | 8:04:42 | 14:20:49 | 300 ft | 7000 | 2000 | |
19/08/2022 | 7:38:00 | 13:15:28 | 425 ft | 7000 | 7000 |