- 2017-06-21: TT 1800h
- 2017-12-07: Owner: Mettwees, Kerkweg 60, Puth Nederland maar vliegt voor Heliair
- 2017-12-18: Arno Van de Craats bevestigd dat de helikopter een Nederlandse inschrijving zal krijgen (PH-callsign)
- 2018-05-12: Scramble meldt dat de heli een Nederlandse inschrijving zal krijgen als PH-ULK (vanwege het groene kleurenschema??)
- 2019-03-01: ingeschreven in het Nederlandse register als PH-ULK - was voorheen G-STRL -
- 2019-03-22: heeft Harskamp als basis - vliegt nu voor ProRail
- 2019-03-22: nieuwe foto met PH-ULK callsign - met dank aan Ernesto Bauer
- 2021-02-04: video - copyrights & credits: Erwin Poll
Helikopter: PH-ULK
Helikopter
Land:
Nederland
Call Sign: PH-ULK
Registratie: PH-ULK
Bouwjaar: 2004
Serialnr: 5733
Operator: HeliAir, Harskamp
Laatste vlucht (UTC): 27/10/2022 11:20:24
Info:
PH-ULK (5)
Video:

Model
Fabrikant: Airbus Helicopters
Model: AS355N Ecureuil 2
ICAO-Type: AS55
IT: H2T
Motor: 2 x Turbomeca Arrius 1A
Zitplaatsen: 1 + 6pax
Gewicht (leeg | kg): 1305
Gewicht (max | kg): 2600
Maximumsnelheid (km/u): 276
Vluchtsnelheid (km/u): 224
Lengte (m): 12,94
Hoogte (m): 3,14
Rotor diameter (m): 10,69
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
27/10/2022 | 10:26:16 | 11:20:24 | 750 ft | 7000 | 7000 | |
25/10/2022 | 9:19:05 | 10:36:50 | 700 ft | 7000 | 7000 | |
22/10/2022 | 9:01:33 | 13:25:36 | 875 ft | 850 ft | 7000 | 7000 |
21/10/2022 | 12:04:14 | 13:41:10 | 925 ft | 7000 | 7000 | |
20/10/2022 | 7:57:54 | 9:11:21 | 650 ft | 7000 | 1000 | |
19/10/2022 | 8:24:48 | 14:43:03 | 400 ft | 7000 | 7000 | |
18/10/2022 | 10:18:40 | 15:30:03 | 575 ft | -250 ft | 7000 | 7000 |
30/09/2022 | 11:07:08 | 16:10:48 | 950 ft | 175 ft | 7000 | 7000 |
29/09/2022 | 13:06:06 | 15:00:09 | 950 ft | 7000 | 1000 | |
23/09/2022 | 10:11:00 | 10:57:23 | 800 ft | 7000 | 7000 | |
12/09/2022 | 8:17:45 | 9:40:03 | 875 ft | 7000 | 7000 | |
7/09/2022 | 0:06:37 | 15:57:44 | 1000 ft | 1000 ft | 1000 | 7000 |
6/09/2022 | 8:29:54 | 23:59:26 | 775 ft | 1000 ft | 7000 | 1000 |
5/09/2022 | 9:50:45 | 15:54:33 | 725 ft | 450 ft | 7000 | 7000 |
4/09/2022 | 8:12:43 | 17:39:33 | 575 ft | 7000 | 7000 | |
3/09/2022 | 9:52:06 | 15:15:54 | 650 ft | 50 ft | 7000 | 2144 |
2/09/2022 | 10:17:34 | 18:21:05 | 550 ft | 275 ft | 7000 | 7000 |
1/09/2022 | 10:30:31 | 13:35:04 | 625 ft | -250 ft | 7000 | 7000 |
28/08/2022 | 12:45:51 | 17:07:03 | 2575 ft | -75 ft | 7000 | 7000 |
26/08/2022 | 15:58:04 | 15:58:04 | 1875 ft | 1875 ft | 7000 | 7000 |
25/08/2022 | 7:55:56 | 14:34:03 | 1050 ft | 2175 ft | 7000 | 7000 |
8/08/2022 | 5:54:10 | 6:27:42 | 1175 ft | 7000 | 7000 | |
11/07/2022 | 12:40:20 | 14:03:44 | 600 ft | 7000 | 7000 | |
22/06/2022 | 9:09:03 | 13:53:29 | 1175 ft | 1000 ft | 7000 | 7000 |
21/06/2022 | 12:06:09 | 19:51:22 | 425 ft | 50 ft | 7000 | 7000 |