- 2017-06-21: TT 1800h
- 2017-12-07: Owner: Mettwees, Kerkweg 60, Puth Nederland maar vliegt voor Heliair
- 2017-12-18: Arno Van de Craats bevestigd dat de helikopter een Nederlandse inschrijving zal krijgen (PH-callsign)
- 2018-05-12: Scramble meldt dat de heli een Nederlandse inschrijving zal krijgen als PH-ULK (vanwege het groene kleurenschema??)
- 2019-03-01: ingeschreven in het Nederlandse register als PH-ULK - was voorheen G-STRL -
- 2019-03-22: heeft Harskamp als basis - vliegt nu voor ProRail
- 2019-03-22: nieuwe foto met PH-ULK callsign - met dank aan Ernesto Bauer
- 2021-02-04: video - copyrights & credits: Erwin Poll
Helikopter: PH-ULK
Helikopter
Land:
Nederland
Call Sign: PH-ULK
Registratie: PH-ULK
Bouwjaar: 2004
Serialnr: 5733
Operator: HeliAir, Harskamp
Laatste vlucht (UTC): 22/04/2021 14:39:42
Info:
PH-ULK (5)
Video:

Model
Fabrikant: Airbus Helicopters
Model: AS355N Ecureuil 2
ICAO-Type: AS55
IT: H2T
Motor: 2 x Turbomeca Arrius 1A
Zitplaatsen: 1 + 6pax
Gewicht (leeg | kg): 1305
Gewicht (max | kg): 2600
Maximumsnelheid (km/u): 276
Vluchtsnelheid (km/u): 224
Lengte (m): 12,94
Hoogte (m): 3,14
Rotor diameter (m): 10,69
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
22/04/2021 | 6:43:04 | 14:39:42 | 375 ft | -200 ft | 7000 | 7000 |
21/04/2021 | 6:47:20 | 8:48:26 | 575 ft | 25 ft | 7000 | 7000 |
20/04/2021 | 11:02:57 | 14:16:22 | 600 ft | 50 ft | 7000 | 2312 |
17/04/2021 | 15:34:56 | 16:36:09 | 650 ft | -150 ft | 7000 | 1000 |
13/04/2021 | 9:59:42 | 10:53:56 | 400 ft | -375 ft | 7000 | 7000 |
9/04/2021 | 8:30:55 | 9:48:16 | 725 ft | 125 ft | 7000 | 7000 |
13/03/2021 | 9:31:52 | 14:00:57 | 1750 ft | 775 ft | 7000 | 7000 |
12/03/2021 | 15:20:59 | 17:26:33 | 1550 ft | 500 ft | 7000 | 7000 |
8/03/2021 | 13:22:04 | 14:14:27 | 675 ft | -100 ft | 7000 | 7000 |
31/01/2021 | 13:33:14 | 15:02:55 | 1050 ft | 575 ft | 7000 | 7000 |
9/01/2021 | 12:42:07 | 14:22:14 | 675 ft | 7000 | 1000 | |
19/12/2020 | 10:48:01 | 10:53:08 | 1300 ft | 200 ft | 7000 | 7520 |
17/12/2020 | 7:38:08 | 19:33:53 | 1125 ft | 350 ft | 7000 | 3613 |
16/12/2020 | 15:58:02 | 16:43:02 | 750 ft | 375 ft | 7000 | 7000 |
29/11/2020 | 11:58:08 | 13:22:06 | 525 ft | -100 ft | 7000 | 7000 |
9/11/2020 | 9:58:02 | 10:27:06 | 375 ft | -100 ft | 7000 | 7000 |
6/11/2020 | 11:03:00 | 14:13:03 | 325 ft | -325 ft | 7000 | 7000 |
5/11/2020 | 9:53:00 | 16:06:03 | 525 ft | -500 ft | 7000 | 7000 |
4/11/2020 | 8:48:07 | 15:19:06 | 400 ft | -400 ft | 7000 | 4124 |
2/11/2020 | 10:43:08 | 11:25:58 | 925 ft | 425 ft | 7000 | 7000 |
30/10/2020 | 11:16:06 | 11:49:18 | 1425 ft | 100 ft | 4103 | 7000 |
26/10/2020 | 12:51:24 | 14:02:49 | 1550 ft | 675 ft | 7000 | 5060 |
18/09/2020 | 10:33:04 | 14:26:07 | 725 ft | 200 ft | 6261 | 7000 |
17/09/2020 | 11:06:46 | 12:21:25 | 675 ft | -175 ft | 7000 | 7000 |
15/09/2020 | 8:55:22 | 10:25:57 | 525 ft | -50 ft | 7000 | 1000 |