- 2016-01-19: inschrijving in het Belgisch register
- 2016-01-31: afnametesten in fabriek zijn OK en nu onderweg naar Wevelgem
- 2018-12-04: staat tijdelijk op Lelystad waar het gebruikt wordt door HeliCentre
Helikopter: OO-ATO
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-ATO
Registratie: OO-ATO
Bouwjaar: 2015
Serialnr: 1130
Operator: Diatrans, Brakel
Laatste vlucht (UTC): 19/01/2023 15:49:26
Info:
Model
Fabrikant: Guimbal
Model: Cabri G2
ICAO-Type: G2CA
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming O360-J2A
Zitplaatsen: 2
Gewicht (leeg | kg): 420
Gewicht (max | kg): 700
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 167
Lengte (m): 6.31
Breedte (m): 1.6
Hoogte (m): 2.37
Rotor diameter (m): 14.2
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
19/01/2023 | 15:30:13 | 15:49:26 | 650 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
15/01/2023 | 13:17:11 | 14:13:22 | 450 ft | 575 ft | 2000 | 2000 |
10/01/2023 | 9:32:02 | 10:23:19 | 825 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
9/01/2023 | 13:46:13 | 14:43:28 | 750 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
7/01/2023 | 12:18:46 | 14:42:45 | 650 ft | 475 ft | 2000 | 2000 |
2/01/2023 | 16:01:03 | 16:05:36 | 725 ft | 400 ft | 2000 | 2000 |
20/12/2022 | 10:36:55 | 11:05:03 | 475 ft | 300 ft | 2000 | 2000 |
19/12/2022 | 11:40:00 | 14:52:18 | 800 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
13/12/2022 | 13:06:22 | 15:37:03 | 575 ft | 600 ft | 2000 | 2000 |
12/12/2022 | 9:20:48 | 13:25:50 | 700 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
10/12/2022 | 12:45:50 | 14:44:38 | 675 ft | 475 ft | 2000 | 2000 |
9/12/2022 | 10:09:17 | 15:00:08 | 825 ft | 475 ft | 2000 | 2000 |
7/12/2022 | 9:22:17 | 15:54:21 | 725 ft | 525 ft | 2000 | 2000 |
6/12/2022 | 9:27:03 | 15:32:31 | 600 ft | 500 ft | 2000 | 2000 |
28/11/2022 | 9:43:19 | 13:23:10 | 475 ft | 350 ft | 2000 | 2000 |
26/11/2022 | 9:36:59 | 9:58:49 | 725 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
7/11/2022 | 10:03:51 | 10:47:03 | 975 ft | 400 ft | 2000 | 2000 |
4/11/2022 | 12:33:06 | 14:24:44 | 625 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
2/11/2022 | 9:45:56 | 15:09:14 | 875 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
28/10/2022 | 11:24:46 | 11:59:24 | 800 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
25/10/2022 | 12:12:53 | 17:35:08 | 675 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
22/10/2022 | 12:34:07 | 13:40:11 | 875 ft | 525 ft | 7000 | 2000 |
18/10/2022 | 10:04:03 | 14:44:03 | -400 ft | 525 ft | 7000 | 7000 |
13/10/2022 | 9:12:58 | 15:17:40 | 2150 ft | 75 ft | 7000 | 7000 |
12/10/2022 | 13:54:07 | 16:08:41 | 396 ft | 2150 ft | 7000 | 7000 |