- is ex-I-HOLY
- 2019-04-04: geregistreerd in de UK als G-KMOS voor AIKMO AVIATION AND MARINE LTD, EXETER (UK)
- 2021-11-07: foto G-KMOS op EGTU - credit & © Ian Simpson - many thanks
- 2023-08-23: 536 vlieguren
- 2023-08-31: toestel wordt verwacht op Teuge en draagt nog zijn Britse kentekens G-KMOS
- 2023-09-01: aangekomen op Teuge bij HangarOne en intussen gezien zonder kentekens
- 2023-09-09: opgemerkt op Teuge met PH-JRF titels - moet een airframe overhaul krijgen en dat zou nog enige tijd duren
- foto van PH-JRF credits en © Bart Hoekstra - met onze dank voor de medewerking
- 2023-11-14: geregistreerd in het Britse luchtvaartregister als G-KMOS voor AirPGM BV, MILSBEEK 6596 MG
- 2024-01-12: opgemerkt op Teuge na een retourrit op dieplader naar de UK - reden onbekend - foto bij ontladen met de PH-WIK
- 2024-01-15: doorgehaald in het Britse luchtvaarregister met bestemming Nederland
- 2024-02-12: ingeschreven in het Nederlands luchtvaartregister als PH-JRF
Helikopter: PH-JRF - Robinson Helicopter Company - R44 Raven 2
Helikopter
Land: Nederland
Call Sign: PH-JRF
Registratie: PH-JRF
Bouwjaar: 2009
Serialnr: 12580
Operator: AirPGM BV, Milsbeek (NL)
Laatste vlucht (UTC): 3/02/2025 12:08:00
Info:
PH-JRF (3)
Model
Fabrikant: Robinson Helicopter Company
Model: R44 Raven 2
ICAO-Type: R44
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming IO-540-AE1A5 6 cylinder, flat engine with fuel injection, 245 bhp
Zitplaatsen: 1+3pax
Gewicht (leeg | kg): 680
Gewicht (max | kg): 1134
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 217
Lengte (m): 11.66
Hoogte (m): 3.28
Rotor diameter (m): 10.06
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
3/02/2025 | 8:56:59 | 12:08:00 | 600 ft | 2075 ft | 7000 | 1000 |
1/02/2025 | 13:37:20 | 15:11:50 | 300 ft | 7000 | 7000 | |
31/01/2025 | 10:15:47 | 12:40:45 | 300 ft | 7000 | 7000 | |
27/01/2025 | 9:13:59 | 15:13:22 | 1700 ft | 7000 | 7000 | |
26/01/2025 | 9:39:03 | 11:50:59 | 700 ft | 7000 | 7000 | |
25/01/2025 | 10:52:46 | 12:24:47 | 1000 ft | 7000 | 7000 | |
24/01/2025 | 14:32:05 | 14:44:45 | 1200 ft | 7000 | 7000 | |
23/01/2025 | 8:45:15 | 8:55:59 | 1000 ft | 300 ft | 7000 | 7000 |
22/01/2025 | 8:28:05 | 11:54:42 | 800 ft | 7000 | 7000 | |
14/01/2025 | 10:18:34 | 13:21:22 | 200 ft | 7000 | 7000 |