- Deze Airbus H145 is een model D3 met vijfbladige rotorkop
- fabrieksregistratie: D-HBTB - foto copyrights: Alexander Lutz - many thanks
- 2021-06-28 en 29: vliegt in Bra-sur-Lienne (B) op de basis van CMH met registratie F-HBRA
- 2021-07-01: start van het contract met CMH - Bra-sur-Lienne
- 2021-07-02: ingeschreven in het Franse luchtvaartregister, eigenaar BPCE Lease, Paris (F)
- 2022-08-15: mooie foto in vlucht bij de Uniklinik RWTH Aachen - credits en © Jori Bauer - met onze dank
Helikopter: F-HBRA
Helikopter
Land:
Frankrijk
Call Sign: F-HBRA
Registratie: F-HBRA
Bouwjaar: 2021
Serialnr: 21020
Operator: SAF Helicopteres
Laatste vlucht (UTC): 2/02/2023 15:34:29
Info:
F-HBRA (2)
Model
Fabrikant: Airbus Helicopters
Model: H145 (ex EC145 of MBB-BK117)
ICAO-Type: EC45
IT: H2T
Motor: 2 x Turbomeca Arriel 1E2 Turboshaft 738 shp
Zitplaatsen: 1Crew 9Pax
Gewicht (leeg | kg): 1792
Gewicht (max | kg): 3585
Maximumsnelheid (km/u): 268
Vluchtsnelheid (km/u): 246
Lengte (m): 13.03
Hoogte (m): 3.45
Rotor diameter (m): 11
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
2/02/2023 | 14:40:26 | 15:34:29 | 2350 ft | 2325 ft | 7000 | 7000 |
1/02/2023 | 9:48:31 | 17:00:03 | 1525 ft | 2475 ft | 7000 | 7000 |
27/01/2023 | 11:10:13 | 17:01:34 | 0 ft | 1300 ft | 7000 | 7000 |
26/01/2023 | 16:33:30 | 16:36:27 | 0 ft | 0 ft | 7776 | 7776 |
18/11/2022 | 8:53:02 | 8:59:26 | 0 ft | 0 ft | 4541 | 4541 |
10/11/2022 | 11:02:02 | 14:20:22 | 2575 ft | 1200 ft | 7000 | 4541 |
9/11/2022 | 11:22:34 | 17:38:07 | 2400 ft | 2125 ft | 7000 | 7000 |
7/11/2022 | 14:55:05 | 15:33:17 | 2150 ft | 2225 ft | 7000 | 7000 |
6/11/2022 | 12:12:03 | 12:49:46 | 2300 ft | 2125 ft | 7000 | 7000 |
5/11/2022 | 13:51:03 | 16:25:42 | 2300 ft | 2200 ft | 7000 | 7000 |
3/11/2022 | 7:56:33 | 16:25:26 | 1625 ft | 2200 ft | 7000 | 7000 |
2/11/2022 | 7:46:52 | 21:12:39 | 2600 ft | 2175 ft | 7000 | 7000 |
1/11/2022 | 6:23:37 | 17:42:15 | 2175 ft | 2125 ft | 7000 | 7000 |
31/10/2022 | 4:34:32 | 18:48:14 | 2200 ft | 2050 ft | 7000 | 7000 |
30/10/2022 | 0:19:45 | 15:02:30 | 2300 ft | 2500 ft | 7000 | 7000 |
29/10/2022 | 8:28:38 | 23:19:24 | 2650 ft | 1975 ft | 7000 | 7000 |
28/10/2022 | 9:25:17 | 14:19:09 | 2600 ft | 2200 ft | 7000 | 7000 |
27/10/2022 | 9:08:56 | 20:18:37 | 2325 ft | 2125 ft | 2000 | 7000 |
26/10/2022 | 10:59:38 | 17:36:49 | 2375 ft | 2175 ft | 2000 | 2000 |
25/10/2022 | 0:00:07 | 17:03:53 | 2325 ft | 2150 ft | 7000 | 7000 |
24/10/2022 | 10:29:11 | 23:59:56 | 2225 ft | 2325 ft | 7000 | 7000 |
23/10/2022 | 8:33:30 | 16:01:23 | 2075 ft | 2050 ft | 7000 | 7000 |
22/10/2022 | 3:47:28 | 18:31:11 | 2200 ft | 2100 ft | 7000 | 7000 |
21/10/2022 | 8:47:59 | 12:22:50 | 2175 ft | 2075 ft | 7000 | 7000 |
20/10/2022 | 8:23:03 | 17:41:48 | 2100 ft | -825 ft | 7000 | 7000 |