- 2015-09-17: ingeschreven in BE register; is de eerste R66 in Belgie
- 2015-09-18: toestel gekeurd door Bestuur der Luchtvaart op EBKT bij ATB
- 2016-02-20: nieuwe painting - foto Tom Buysse
- 2017-11-30: staat te koop in GA Buyer van December 2017 - heeft 200h TT
- 2018-03-17: staat te koop in GA Buyer van April 2017 - heeft 200h TT
- 2018-09-27: staat nog steeds te koop in GA Buyer
- 2018-11-26: staat nog steeds te koop bij AV Buyer via HeliBusiness - heeft 450h TT
- 2019-06-24: zou verkocht zijn naar Nederland en zou daar worden geregistreerd (staat voorlopig nog in het Belgisch register)
- 2019-09-09: uitgeschreven uit het Belgisch register en is nu PH-PVZ in het Nederlands register
Helikopter: OO-SEA - Robinson Helicopter Company - R66
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-SEA
Registratie: OO-SEA
Bouwjaar: 2015
Serialnr: 0638
Operator: Promotie & Building Company, Nieuwpoort
Doorgehaald
Laatste vlucht (UTC): 29/06/2019 16:15:30
Info:
OO-SEA - Robinson R66 (4)
Model
Fabrikant: Robinson Helicopter Company
Model: R66
ICAO-Type: R66
IT: H1T
Motor: 1 x Rolls-Royce RR300 turboshaft, 300 hp
Zitplaatsen: 1 + 4pax
Gewicht (leeg | kg): 581
Gewicht (max | kg): 1225
Maximumsnelheid (km/u): 259
Vluchtsnelheid (km/u): 222
Lengte (m): 11,66
Hoogte (m): 3,48
Rotor diameter (m): 10,06
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
29/06/2019 | 8:11:20 | 16:15:30 | 800 ft | 600 ft | 7000 | 7000 |
16/04/2019 | 13:55:37 | 14:15:32 | 600 ft | 900 ft | 7000 | 7000 |
29/03/2019 | 15:18:28 | 15:18:28 | 1200 ft | 1200 ft | 7000 | 7000 |
28/03/2019 | 8:35:01 | 12:05:47 | 100 ft | 400 ft | 7000 | 7000 |
27/03/2019 | 12:45:43 | 18:10:38 | 700 ft | -400 ft | 7000 | 5401 |
15/12/2018 | 10:37:51 | 10:38:18 | 900 ft | 1100 ft | 7000 | 7000 |
11/12/2018 | 10:44:00 | 11:05:01 | 900 ft | 2900 ft | 7000 | 7000 |
20/11/2018 | 12:43:31 | 13:05:29 | 1000 ft | 1600 ft | 7000 | 2000 |
19/11/2018 | 11:57:34 | 15:07:29 | 1000 ft | 893 ft | 2000 | 7000 |
17/11/2018 | 12:39:34 | 14:08:01 | 600 ft | 700 ft | 2000 | 2000 |
9/10/2018 | 7:24:25 | 13:20:16 | 1300 ft | 700 ft | 2000 | 7000 |
28/09/2018 | 7:03:55 | 9:43:37 | 700 ft | 700 ft | 6313 | 2000 |
14/09/2018 | 6:28:14 | 18:11:38 | 1000 ft | 800 ft | 7000 | 2000 |
3/09/2018 | 5:43:25 | 14:34:39 | 900 ft | 600 ft | 6100 | 7000 |
1/09/2018 | 8:59:28 | 15:44:49 | 1000 ft | 762 ft | 7000 | 7000 |
28/08/2018 | 7:45:39 | 14:17:51 | 1100 ft | 800 ft | 7000 | 4520 |
5/07/2018 | 13:11:11 | 14:33:42 | 500 ft | 800 ft | 7000 | 7000 |
1/07/2018 | 10:33:13 | 16:12:16 | 700 ft | 700 ft | 7000 | 7000 |
30/06/2018 | 9:46:28 | 17:43:28 | 200 ft | 200 ft | 1422 | 7000 |
28/06/2018 | 11:46:03 | 12:05:49 | 700 ft | 0 ft | 7000 | 7000 |
15/06/2018 | 11:23:15 | 17:41:24 | 1000 ft | 1000 ft | 7000 | 7000 |
10/06/2018 | 12:01:55 | 12:40:01 | 800 ft | 7401 | 7000 | |
31/05/2018 | 9:22:35 | 17:57:40 | 1000 ft | 900 ft | 7000 | 7000 |
26/05/2018 | 9:43:19 | 10:06:17 | 500 ft | 700 ft | 7000 | 7000 |
18/05/2018 | 6:39:51 | 12:42:12 | 800 ft | 500 ft | 7000 | 7000 |