- 1956: Fabrieksregistratie N2852B
- 1956: in dienst bij de ALAT (Aviation légerère de l'Armeé de Terre)
- N6764:
- EP-HAV (Iran)
- G-BEUG: gebruikt door Bristow
- F-GANU: verschillende gebruikers tussen april 1982 en 27 april 2010
- 5V-TWT (Togo): Togo Faune, Reserve de Djamde vanaf 2010 tot 2016
- 2016-07-07: gespot op helihaven EBNP (Neerpelt)
- 2016-07-20: ingeschreven in het Belgisch register op Bussé Helicopters, Genk (eigenaar nog niet bekend)
- 2016-12-24: Erik Busse meldt dat het toestel vliegklaar is
- 2020-06-17: gebaseerd op EBHS (Hasselt-Stevoort) bij firma Mahob bvba (Frans Bleeser)
- 2020-07-17: helihaven EBHS is gesloten vanaf vandaag - zou nu op een private helistrip staan te Meeuwen
- 2020-08-29: vliegt nu vanop EBZW
- 2021-03-16: verandering van registratie, nu op naam van B. Meermans uit Oudsbergen (B), de eigenaar - vliegt nu vanop EBST (St-Truiden - Brustem)
- 2022-11-12: vliegt vanop EBZW
Helikopter: OO-MBE - Bell - 47G
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-MBE
Registratie: OO-MBE
Bouwjaar: 1956
Serialnr: 1633
Operator: Meermans Benedictus, Oudsbergen (B)
Laatste vlucht (UTC): 9/03/2025 14:20:19
Info:
OO-MBE (4)
Model
Fabrikant: Bell
Model: 47G
ICAO-Type: B47G
IT: H1P
Motor: 1 x Franklin 6V4-200-C32 149 kw
Zitplaatsen: 1+2pax
Gewicht (leeg | kg): 858
Gewicht (max | kg): 1349
Maximumsnelheid (km/u): 169
Vluchtsnelheid (km/u): 135
Lengte (m): 9.63
Hoogte (m): 2.83
Rotor diameter (m): 11.32
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
9/03/2025 | 14:10:32 | 14:20:19 | 1150 ft | 7000 | 7000 | |
8/03/2025 | 13:22:00 | 14:11:23 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
7/03/2025 | 9:20:27 | 16:20:12 | 775 ft | 7000 | 7000 | |
3/03/2025 | 15:19:53 | 15:37:00 | 725 ft | 100 ft | 7000 | 7000 |
21/02/2025 | 9:08:37 | 10:58:53 | 800 ft | 7000 | 7000 | |
16/02/2025 | 13:25:00 | 16:38:07 | 800 ft | 7000 | 7000 | |
15/02/2025 | 11:56:39 | 13:54:32 | 600 ft | 7000 | 7000 | |
2/02/2025 | 13:14:14 | 13:36:29 | 650 ft | 7000 | 7000 | |
12/01/2025 | 12:17:56 | 12:36:57 | 200 ft | 7000 | 7000 | |
10/01/2025 | 12:59:10 | 13:38:59 | 850 ft | 350 ft | 7000 | 7000 |