- is ex-I-HOLY
- 2019-04-04: geregistreerd in de UK als G-KMOS voor AIKMO AVIATION AND MARINE LTD, EXETER (UK)
- 2021-11-07: foto G-KMOS op EGTU - credit & © Ian Simpson - many thanks
- 2023-08-23: 536 vlieguren
- 2023-08-31: toestel wordt verwacht op Teuge en draagt nog zijn Britse kentekens G-KMOS
- 2023-09-01: aangekomen op Teuge bij HangarOne en intussen gezien zonder kentekens
- 2023-09-09: opgemerkt op Teuge met PH-JRF titels - moet een airframe overhaul krijgen en dat zou nog enige tijd duren
- foto van PH-JRF credits en © Bart Hoekstra - met onze dank voor de medewerking
- 2023-11-14: geregistreerd in het Britse luchtvaartregister als G-KMOS voor AirPGM BV, MILSBEEK 6596 MG
- 2024-01-12: opgemerkt op Teuge na een retourrit op dieplader naar de UK - reden onbekend - foto bij ontladen met de PH-WIK
- 2024-01-15: doorgehaald in het Britse luchtvaarregister met bestemming Nederland
- 2024-02-12: ingeschreven in het Nederlands luchtvaartregister als PH-JRF
Helikopter: PH-JRF - Robinson Helicopter Company - R44 Raven 2
Helikopter
Land:
Nederland
Call Sign: PH-JRF
Registratie: PH-JRF
Bouwjaar: 2009
Serialnr: 12580
Operator: AirPGM BV, Milsbeek (NL)
Laatste vlucht (UTC): 26/05/2025 13:30:36
Info:
PH-JRF (3)
Model
Fabrikant: Robinson Helicopter Company
Model: R44 Raven 2
ICAO-Type: R44
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming IO-540-AE1A5 6 cylinder, flat engine with fuel injection, 245 bhp
Zitplaatsen: 1+3pax
Gewicht (leeg | kg): 680
Gewicht (max | kg): 1134
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 217
Lengte (m): 11.66
Hoogte (m): 3.28
Rotor diameter (m): 10.06
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
26/05/2025 | 8:23:21 | 13:30:36 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
24/05/2025 | 8:35:37 | 12:07:33 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
23/05/2025 | 9:18:03 | 12:44:41 | 2200 ft | 7000 | 7000 | |
22/05/2025 | 9:48:16 | 11:31:22 | 2300 ft | 7000 | 7000 | |
21/05/2025 | 11:29:04 | 11:31:14 | 2700 ft | 7000 | 7000 | |
20/05/2025 | 8:25:27 | 13:39:14 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
16/05/2025 | 6:45:25 | 14:04:20 | 700 ft | 7000 | 7000 | |
15/05/2025 | 13:26:52 | 13:38:22 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
12/05/2025 | 9:35:45 | 10:44:51 | 1300 ft | 7000 | 7000 | |
8/05/2025 | 8:04:51 | 15:42:59 | 800 ft | 300 ft | 2000 | 2000 |