- 2018-08-06: ingeschreven in het Belgisch register; is ex-F-GPHA en ex G-MUMU - General Services Antwerp is een maatschappij verbonden met Katoennatie (KTN).
- 2018-08-06: toestel zou gebaseerd worden op Knokke Helihaven (vlgs de inschrijving); op de terreinen van Katoennatie in de haven van Antwerpen wordt een helihaven gepland en de aanvraag werd ingediend.
- 2018-08-09: foto 4 - F-GPHA copyrights Jerome Mervelet - met onze dank
- 2018-08-09: foto 5 - G-MUMU copyrights David Reeves - met onze dank
- 2018-11-10: foto OO-KTN copyrights Geert Diopere - met onze dank
- 2018-11-09: is gebaseerd op de helihaven van Knokke/Westkapelle (in afwachting van de goedkeuring van de helihaven op Katoennatie - Antwerpen)
- 2019-05-02: lading op Katoennatie (kaai 1548) om 12:46 - foto onderaan 1, 2 en 3 copyright Peter ZIEGLER - met onze dank
- 2020-07-17: toestel staat nu gebaseerd op de helihaven van Katoennatie in Beveren
Helikopter: OO-KTN
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-KTN
Registratie: OO-KTN
Bouwjaar: 2008
Serialnr: 22073
Operator: General Services Antwerp NV, Beveren (Kallo)
Laatste vlucht (UTC): 23/01/2023 15:26:54
Info:
OO-KTN (5)
Model
Fabrikant: Leonardo (Agusta-Westland)
Model: A109S Grand
ICAO-Type: A109
IT: H2T
Motor: 2 x Pratt & Whitney PW207
Zitplaatsen: 1+7 PAX
Gewicht (leeg | kg): 1944
Gewicht (max | kg): 2850
Maximumsnelheid (km/u): 282
Vluchtsnelheid (km/u): 240
Lengte (m): 13
Breedte (m): 2.8
Hoogte (m): 3.5
Rotor diameter (m): 11
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
23/01/2023 | 15:01:35 | 15:26:54 | 800 ft | 400 ft | 2000 | 2000 |
21/12/2022 | 12:49:03 | 13:22:53 | 1000 ft | 1100 ft | 2000 | 2000 |
19/12/2022 | 7:44:19 | 15:29:44 | 900 ft | 1100 ft | 2000 | 2000 |
16/11/2022 | 9:46:14 | 10:53:23 | 1300 ft | 1100 ft | 2000 | 2000 |
11/11/2022 | 15:49:38 | 17:25:45 | 1100 ft | 1600 ft | 7000 | 7000 |
10/11/2022 | 13:59:38 | 16:28:08 | 800 ft | 1200 ft | 2000 | 5020 |
29/10/2022 | 8:10:13 | 14:01:35 | 800 ft | 1400 ft | 2000 | 2000 |
27/10/2022 | 8:03:39 | 14:56:17 | 800 ft | 3000 ft | 2000 | 2000 |
26/10/2022 | 14:43:59 | 15:02:10 | 900 ft | 900 ft | 2000 | 2000 |
15/10/2022 | 8:12:35 | 14:44:12 | 700 ft | 900 ft | 2000 | 2000 |
12/10/2022 | 13:36:29 | 14:21:48 | 900 ft | 800 ft | 2000 | 2000 |
4/10/2022 | 8:45:21 | 9:14:25 | 700 ft | 7000 | 2000 | |
28/09/2022 | 8:02:56 | 15:10:03 | 1800 ft | 500 ft | 2000 | 2000 |
23/09/2022 | 12:24:04 | 12:48:47 | 800 ft | 700 ft | 2000 | 2000 |
20/09/2022 | 6:51:45 | 15:28:05 | 800 ft | 2400 ft | 2000 | 2000 |
19/09/2022 | 14:11:22 | 16:03:10 | 1400 ft | 100 ft | 2000 | 2000 |
30/08/2022 | 10:50:03 | 11:09:53 | 700 ft | 900 ft | 7000 | 2000 |
24/08/2022 | 6:54:27 | 15:39:10 | 900 ft | 400 ft | 2000 | 1331 |
18/08/2022 | 9:47:08 | 16:00:32 | 1000 ft | 300 ft | 2000 | 2000 |
27/07/2022 | 11:39:10 | 11:57:22 | 900 ft | 2000 | 2000 | |
26/07/2022 | 8:53:32 | 9:09:15 | 1000 ft | 2000 | 2000 | |
12/07/2022 | 8:39:34 | 14:36:17 | 600 ft | 2500 ft | 7000 | 2000 |
5/07/2022 | 6:31:50 | 16:38:25 | 700 ft | -300 ft | 2000 | 7000 |
28/06/2022 | 12:25:32 | 12:38:32 | 1000 ft | 2000 | 2000 | |
23/06/2022 | 8:36:07 | 9:47:00 | 1000 ft | 200 ft | 2000 | 2000 |