- 2018-01-10: staat te koop op GlobalPlaneSearch - 65.000€ - Total Time Since New: 8.086u - Engine Time: 6.224u
- 2018-02-01: ingeschreven in BE register;
- is ex-F-BXXU - eigendom C. Sevestre, Parijs
- heeft voordien bij het Franse Leger ALAT gevlogen (Aviation Legere de l'Armee de Terre) met call sign 1623.
- origineel fabrieks call-sign: N2842B
- 2020-05-23: vliegt vanop Koksijde bij Topcat Helicopters bvba
- 2021-10-28: opgemerkt op EBST (Brustem) zonder rotorbladen en zonder motor
- 2022-03-18: op onderhoud op EBST (Brustem)
Helikopter: OO-PEE
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-PEE
Registratie: OO-PEE
Bouwjaar: 1956
Serialnr: 154
Operator: Peter Aerts, Maasmechelen
Laatste vlucht (UTC): 23/07/2021 12:07:24
Info:
Model
Fabrikant: Bell
Model: 47G-2
ICAO-Type: B47G
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming VO-435
Zitplaatsen: 1 + 2pax
Gewicht (leeg | kg): 858
Gewicht (max | kg): 1349
Maximumsnelheid (km/u): 169
Vluchtsnelheid (km/u): 135
Lengte (m): 9,63
Hoogte (m): 2,83
Rotor diameter (m): 11,32
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
23/07/2021 | 8:58:16 | 12:07:24 | 750 ft | 950 ft | 7000 | 7000 |
21/07/2021 | 10:31:54 | 16:58:58 | 450 ft | 275 ft | 2000 | 7000 |
17/07/2021 | 8:15:50 | 9:01:55 | -75 ft | -425 ft | 2000 | 2000 |
16/07/2021 | 8:10:04 | 8:48:19 | 250 ft | -325 ft | 2000 | 2000 |
13/07/2021 | 11:24:06 | 14:24:48 | 675 ft | -50 ft | 7000 | 2000 |
12/07/2021 | 10:53:11 | 15:21:43 | 475 ft | 175 ft | 7000 | 7000 |
4/07/2021 | 16:18:10 | 16:56:26 | 750 ft | 125 ft | 7000 | 7000 |
2/07/2021 | 14:44:55 | 16:21:08 | 700 ft | -125 ft | 7000 | 7000 |
1/07/2021 | 14:30:15 | 15:18:50 | 475 ft | -150 ft | 7000 | 7000 |
12/06/2021 | 14:42:05 | 14:42:56 | 800 ft | 600 ft | 7000 | 7000 |
30/05/2021 | 9:10:15 | 9:51:46 | 450 ft | -175 ft | 7000 | 7000 |
29/05/2021 | 12:33:44 | 13:34:41 | 550 ft | -350 ft | 7000 | 7000 |
23/05/2021 | 13:51:17 | 13:51:17 | 0 ft | 0 ft | 7000 | 7000 |
19/05/2021 | 15:52:46 | 16:08:46 | 0 ft | 0 ft | 7000 | 7000 |
8/05/2021 | 14:29:40 | 14:33:13 | 1075 ft | 1475 ft | 7000 | 7000 |
3/05/2021 | 9:29:05 | 9:56:24 | 550 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
1/05/2021 | 7:52:09 | 8:34:01 | 950 ft | -50 ft | 2000 | 2000 |
18/04/2021 | 8:58:54 | 9:42:53 | 775 ft | -300 ft | 2000 | 2000 |
17/04/2021 | 10:46:18 | 15:24:28 | 550 ft | -200 ft | 2000 | 2000 |
12/04/2021 | 15:41:07 | 16:14:50 | 350 ft | -450 ft | 2000 | 2000 |
4/04/2021 | 11:44:57 | 12:23:28 | 675 ft | 25 ft | 2000 | 2000 |
3/04/2021 | 8:30:52 | 15:01:48 | 550 ft | -450 ft | 2000 | 2000 |
27/03/2021 | 10:06:09 | 10:28:37 | 625 ft | -275 ft | 2000 | 2000 |
20/03/2021 | 15:02:19 | 15:32:51 | 575 ft | 50 ft | 2000 | 2000 |
21/02/2021 | 13:19:47 | 13:47:09 | 825 ft | 25 ft | 2000 | 2000 |