- 1978: registratie N58170 in de VS
- 1988-07-07: de-registratie als N58170 in de VS
- 1998-07-12: registratie in de UK als G-BOVX voor March Helicopters UK
- nog 4 verschillende eigenaars maar steeds als G-BOVX
- 2017-04-05: als G-BOVX ingeschreven in UK register op naam van Laurens Leeman
- 2017-09-18: heeft 3.882 vlieguren
- Foto (als G-BOVX) copyright: Nick Weight - thanks
- 2018-10-18: uitgeschreven uit UK register wegens verkoop naar Frankrijk
- 2018-11-30: ingeschreven in het Frans register op naam van Laurens Leeman (B) met basis Antwerpen
- 2018-12-xx: schade opgelopen bij onverwacht onweer op het Franse vliegveld Orleans.
- 2019-08-21: is, na reparatie, terug actief vanop EBAW
- 2021-05-31: toestel staat te koop bij Planecheck - prijs €105.000 vrij van BTW
- heeft 3970 uren - motor slechts 50 uren
- basis: EBAW
- contact Laurens Leeman, Affligem, Belgium,
- 2022-08-07: opgemerkt op EBAW
- 2022-10-28: is recent verkocht en vloog van Antwerpen naar de helihaven Tielen/Kasterlee vanwaar het reeds enige vluchten maakte
- 2022-11-16: toestel is nu eigendom van Jef Keuppens met thuisbasis Kasterlee:Tielen
- 2023-12-26: toestel staat te koop in January Edition van AvBuyer
- heeft 3971 uren en slechts 119 uren sinds overhaul
- vraagprijs: 185.000 ex VAT
- contact Heli-Support België - +32 476 463 855
Helikopter: F-HLLE - Schweizer - 269C
Helikopter (Toestel staat te koop)
Land: Frankrijk
Call Sign: F-HLLE
Registratie: F-HLLE
Bouwjaar: 1978
Serialnr: 380673
Operator: Jef Keuppens, Kasterlee/Tielen (B)
Laatste vlucht (UTC): 22/04/2024 8:43:59
Info:
F-HLLE (3)
Model
Fabrikant: Schweizer
Model: 269C
ICAO-Type: H269
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming HIO-360-D1A - 190 hp (141 kW)
Zitplaatsen: 1Crew+2Pax
Gewicht (leeg | kg): 500
Gewicht (max | kg): 930
Maximumsnelheid (km/u): 186
Vluchtsnelheid (km/u): 176
Lengte (m): 9.4
Hoogte (m): 2.67
Rotor diameter (m): 8.18
Voor alle helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
22/04/2024 | 8:17:21 | 8:43:59 | 700 ft | 2000 | 7000 | |
20/04/2024 | 7:57:06 | 12:51:09 | 700 ft | 7000 | 7000 | |
18/04/2024 | 13:04:43 | 14:20:09 | 600 ft | 7000 | 7000 | |
15/04/2024 | 17:39:18 | 18:04:49 | 1300 ft | 7000 | 7000 | |
14/04/2024 | 17:38:47 | 18:24:19 | 700 ft | 7000 | 7000 | |
1/04/2024 | 7:32:48 | 13:10:23 | 1700 ft | 7000 | 7000 | |
29/03/2024 | 9:27:55 | 14:30:09 | 1600 ft | 1000 ft | 7000 | 7000 |
23/03/2024 | 8:46:08 | 9:55:19 | 1100 ft | 7000 | 7000 | |
16/03/2024 | 8:46:40 | 9:54:35 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
8/03/2024 | 14:41:45 | 15:35:15 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
7/03/2024 | 10:17:57 | 14:30:16 | 600 ft | 7000 | 5101 | |
4/03/2024 | 9:13:48 | 14:53:27 | 1000 ft | 200 ft | 7000 | 7000 |
3/03/2024 | 14:52:19 | 15:13:56 | 1100 ft | 7000 | 7000 | |
2/03/2024 | 9:10:39 | 9:53:35 | 1500 ft | 7000 | 7000 | |
24/02/2024 | 13:15:38 | 14:17:50 | 1200 ft | 7000 | 7000 | |
17/02/2024 | 9:05:06 | 10:03:11 | 200 ft | -200 ft | 7000 | 7000 |
10/02/2024 | 8:24:56 | 9:41:25 | 1600 ft | 1000 ft | 7000 | 7000 |
27/01/2024 | 14:46:13 | 15:54:43 | 500 ft | -200 ft | 7000 | 2266 |
23/01/2024 | 11:28:16 | 12:05:38 | 1000 ft | 7000 | 7000 | |
13/01/2024 | 10:11:09 | 10:58:42 | 800 ft | 7000 | 7000 | |
6/01/2024 | 12:13:45 | 14:57:20 | 800 ft | 300 ft | 7000 | 7000 |
30/12/2023 | 9:19:22 | 14:54:25 | 1100 ft | 7000 | 7000 | |
27/12/2023 | 14:22:09 | 15:11:57 | 1200 ft | 2000 | 7000 | |
26/12/2023 | 13:50:00 | 14:29:14 | 900 ft | 7000 | 7000 | |
17/12/2023 | 9:13:19 | 9:57:57 | 300 ft | 7000 | 7000 |