- 2019-06-19: vliegt soms vanop EBAW
- 2020-03-06: transfer eigenaar: van Heli & Co, Liège naar Aircraft Solutions, Laakdal (B), op Maastricht Airport - toestel heeft een 12 jaars overhaul gekregen.
- 2020-04-08: vliegt nu vanaf EBST (Brustem) bij Staf Daneels
- 2022-02-08: verandering van eigenaar: van Aircraft Solutions, Laakdal naar Heli Support bvba, (Frank Desmet) - basis St Truiden / Brustem
- 2023-12-09: toestel staat te koop in AvBuyer December edition
- vraagprijs: €195.000 ex VAT
- TT: 5.856 (totaal aantal vlieguren)
- 1.450h sinds overhaul
- nog 8 jaar voor komende overhaul
- contact: Frank Desmet tel +32 (0) 476 463 855
- 2023-12-29: AvBuyer January edition
- vraagprijs: €220.000 ex VAT
- zelfde info als december edition
Helikopter: OO-HCP - Robinson Helicopter Company - R44 Raven 1
Helikopter (Toestel staat te koop)
Land:
Belgie
Call Sign: OO-HCP
Registratie: OO-HCP
Bouwjaar: 2007
Serialnr: 1756
Operator: Heli Support bvba, Laakdal
Laatste vlucht (UTC): 8/03/2025 13:32:00
Info:
OO-HCP (5)
Model
Fabrikant: Robinson Helicopter Company
Model: R44 Raven 1
ICAO-Type: R44
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming O-540, 6 cylinder, carbureted
Zitplaatsen: 1+3pax
Gewicht (leeg | kg): 654
Gewicht (max | kg): 1088
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 209
Lengte (m): 11.66
Hoogte (m): 3.28
Rotor diameter (m): 10.06
Voor alle helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
8/03/2025 | 12:21:13 | 13:32:00 | 1000 ft | 7000 | 2000 | |
6/03/2025 | 12:38:36 | 13:23:54 | 1300 ft | 7000 | 7000 | |
5/03/2025 | 13:12:12 | 13:28:35 | 1300 ft | 7000 | 7000 | |
4/03/2025 | 8:40:28 | 16:30:54 | 600 ft | 2000 | 7000 | |
2/03/2025 | 9:49:20 | 15:04:30 | 700 ft | 2000 | 2000 | |
1/03/2025 | 13:10:28 | 14:03:05 | 800 ft | 0 ft | 7000 | 7000 |
27/02/2025 | 10:49:38 | 13:49:17 | 1200 ft | 7000 | 7000 | |
26/02/2025 | 9:36:02 | 14:09:42 | 700 ft | 2000 | 7000 | |
19/02/2025 | 13:40:13 | 14:07:19 | 1300 ft | 1300 ft | 7000 | 7000 |
18/02/2025 | 8:10:33 | 12:29:01 | 700 ft | 2000 | 7000 | |
15/02/2025 | 9:27:24 | 13:27:22 | 1100 ft | 1000 ft | 7000 | 7000 |
12/02/2025 | 9:41:07 | 11:42:41 | 700 ft | 2000 | 7000 | |
11/02/2025 | 14:30:53 | 15:19:19 | 1300 ft | 7000 | 7000 | |
8/02/2025 | 11:16:55 | 15:15:58 | 1400 ft | 1000 ft | 7000 | 7000 |
4/02/2025 | 11:07:55 | 15:33:54 | 500 ft | 2000 | 7000 | |
2/02/2025 | 10:05:18 | 10:50:14 | 800 ft | 7000 | 2000 | |
1/02/2025 | 9:41:30 | 10:23:33 | 800 ft | 7000 | 7000 | |
31/01/2025 | 11:12:11 | 11:49:23 | 1200 ft | 7000 | 7000 | |
28/01/2025 | 8:00:49 | 12:36:36 | 1500 ft | 2000 | 7000 | |
23/01/2025 | 8:04:39 | 12:29:58 | 1300 ft | 1000 ft | 2000 | 7000 |
14/01/2025 | 8:10:36 | 12:38:51 | 300 ft | 2000 | 2000 | |
8/01/2025 | 8:09:30 | 12:20:22 | 1200 ft | 2000 | 5101 | |
31/12/2024 | 9:55:09 | 14:16:22 | 500 ft | 2000 | 7000 | |
23/12/2024 | 8:01:01 | 12:21:54 | 700 ft | 2000 | 2000 | |
17/12/2024 | 11:49:34 | 14:35:07 | 800 ft | 7000 | 7000 |