- 2015-02-12: HeliCentre krijgt binnenkort zijn tweede Cabri G2 (ex-F-HPMJ)
- 2015-02-24: Toestel bij ATB, Wevelgem, bijna klaar voor uitlevering (foto Tom Buysse)
- 2015-02-24: Ingeschreven in het NL-register (info Ernesto Bauer); thuisbasis EHLE (Lelystad)
- 2018-01-22: Staat te koop heeft 1.190 vlieguren gemaakt
- 2020-06-20: nog steeds in dienst bij Helicentre (Lelystad, NL) en was tussen 12 mei en 20 juni 2020 op onderhoud bij ATB in Wevelgem.
- 2021-02-04: video - copyrights & credits: Erwin Poll
- 2021-03-05: Staat te koop bij HeliCentre
- vraagprijs: €299.000
- 2024-02-16: Staat te koop bij HeliCentre
- vraagprijs €299.000
- heeft 2.300 uren op de teller
Helikopter: PH-HCD - Guimbal - Cabri G2
Helikopter (Toestel staat te koop)
Land: Nederland
Call Sign: PH-HCD
Registratie: PH-HCD
Bouwjaar: 2015
Serialnr: 1034
Operator: Helicentre Beheer B.V., Lelystad
Laatste vlucht (UTC): 4/12/2024 13:53:55
Info:
PH-HCD (2)
Video:
Model
Fabrikant: Guimbal
Model: Cabri G2
ICAO-Type: G2CA
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming O360-J2A
Zitplaatsen: 2
Gewicht (leeg | kg): 420
Gewicht (max | kg): 700
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 167
Lengte (m): 6.31
Breedte (m): 1.6
Hoogte (m): 2.37
Rotor diameter (m): 14.2
Voor alle helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
4/12/2024 | 12:47:25 | 13:53:55 | 500 ft | 7000 | 7000 | |
3/12/2024 | 9:19:28 | 14:37:29 | 500 ft | -200 ft | 7000 | 7000 |
2/12/2024 | 12:53:33 | 13:51:05 | 1000 ft | 7000 | 7000 | |
30/11/2024 | 10:58:30 | 11:10:30 | 100 ft | 7000 | 7000 | |
29/11/2024 | 11:28:36 | 14:56:19 | 200 ft | 7000 | 7000 | |
28/11/2024 | 9:45:31 | 15:29:15 | 300 ft | 7000 | 7000 | |
25/11/2024 | 14:32:09 | 15:19:27 | 700 ft | 7000 | 7000 | |
21/11/2024 | 9:39:36 | 10:24:17 | 1500 ft | 7000 | 7000 | |
18/11/2024 | 9:29:23 | 14:53:12 | 700 ft | 7000 | 7000 | |
16/11/2024 | 13:57:04 | 15:32:01 | 0 ft | -100 ft | 7000 | 7000 |
15/11/2024 | 13:25:35 | 14:14:09 | 300 ft | 7000 | 7000 | |
14/11/2024 | 9:30:54 | 13:32:34 | 100 ft | 7000 | 7000 | |
13/11/2024 | 10:08:13 | 11:04:43 | 100 ft | 7000 | 7000 | |
12/11/2024 | 9:30:13 | 14:04:51 | -100 ft | 7000 | 7000 | |
11/11/2024 | 9:40:19 | 10:46:03 | 600 ft | 7000 | 7000 | |
6/11/2024 | 10:53:59 | 13:39:25 | 0 ft | -500 ft | 7000 | 7000 |
4/11/2024 | 9:27:24 | 14:20:04 | 0 ft | 7000 | 7000 | |
3/11/2024 | 8:45:16 | 9:43:48 | 200 ft | 7000 | 7000 | |
31/10/2024 | 10:50:03 | 13:36:07 | 300 ft | 7000 | 7000 | |
30/10/2024 | 9:44:08 | 14:14:48 | 100 ft | 7000 | 7000 | |
29/10/2024 | 10:51:51 | 14:17:36 | 200 ft | -300 ft | 7000 | 7000 |
27/10/2024 | 12:34:02 | 13:51:03 | 400 ft | -200 ft | 7000 | 7000 |
26/10/2024 | 9:26:07 | 10:20:37 | 0 ft | 7000 | 7000 | |
22/10/2024 | 9:08:05 | 13:22:08 | 0 ft | 7000 | 7000 | |
21/10/2024 | 8:50:22 | 13:41:40 | 300 ft | 7000 | 7000 |