- 2004: gebouwd bij Airbus in Frankrijk
- 1x Turbomeca, Arriel 2B
- 2017-05-09: aankondiging van HeliAir dat ze dit toestel hebben aangekocht van Luciano Zogbi en naar Nederland overbrengen; call sign HB-ZJV. Was voorheen PR-HLZ.
- 2017-06-08: ingeschreven in het NL register
- 2019-03-23: heeft Harskamp als basis
- 2019-08-03: foto op de Dutch Heli Days in Stroe - copyrights Tom Buysse
- 2024-02-03: toestel heeft 1.750 vlieguren
- 2024-02-03: staat te koop bij Helair - contact Arno VandeCraats - tel +31 (0) 652 407 808
Helikopter: PH-WIK - Airbus Helicopters - AS350B3 Ecureuil
Helikopter (Toestel staat te koop)
Land: Nederland
Call Sign: PH-WIK
Registratie: PH-WIK
Bouwjaar: 2004
Serialnr: 3795
Operator: HeliAir, Harskamp
Laatste vlucht (UTC): 23/04/2024 14:44:10
Info:
HB-ZJV (4)
Model
Fabrikant: Airbus Helicopters
Model: AS350B3 Ecureuil
ICAO-Type: AS50
IT: H1T
Motor: 1 x Turbomeca Arriel 2B turboshaft, 632 kW (847 shp)
Zitplaatsen: 1crew+4pax
Gewicht (leeg | kg): 1174
Gewicht (max | kg): 2250
Maximumsnelheid (km/u): 287
Vluchtsnelheid (km/u): 245
Lengte (m): 10.93
Hoogte (m): 3.14
Rotor diameter (m): 11.5
Voor alle helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
23/04/2024 | 13:54:26 | 14:44:10 | 775 ft | 7000 | 7000 | |
12/04/2024 | 12:09:58 | 13:05:44 | 175 ft | -300 ft | 7000 | 7000 |
31/03/2024 | 9:34:42 | 15:21:38 | 1275 ft | 7000 | 7000 | |
14/03/2024 | 17:12:55 | 17:31:16 | 625 ft | 7000 | 7000 | |
13/03/2024 | 9:12:57 | 17:23:39 | 350 ft | 7000 | 7000 | |
12/03/2024 | 8:52:24 | 16:43:16 | 450 ft | 500 ft | 7000 | 7000 |
2/03/2024 | 13:08:28 | 15:34:17 | 1000 ft | 650 ft | 7000 | 7000 |
1/03/2024 | 16:19:27 | 16:38:43 | 950 ft | 7000 | 7000 | |
26/02/2024 | 8:20:08 | 14:17:18 | 925 ft | 7000 | 7000 | |
23/02/2024 | 8:20:40 | 15:47:47 | 725 ft | 7000 | 7000 | |
21/02/2024 | 10:49:56 | 14:14:49 | 150 ft | 7000 | 7000 | |
20/02/2024 | 14:39:38 | 16:38:30 | 0 ft | -225 ft | 7000 | 7000 |
19/02/2024 | 7:40:19 | 10:01:48 | 1050 ft | 7000 | 7000 | |
12/01/2024 | 9:18:01 | 10:08:04 | 350 ft | -425 ft | 7000 | 7000 |
9/01/2024 | 11:30:51 | 14:13:12 | 425 ft | 7000 | 7000 | |
18/12/2023 | 12:26:02 | 15:49:40 | 350 ft | 7000 | 7000 | |
16/12/2023 | 7:22:18 | 15:15:36 | -25 ft | 7000 | 7000 | |
9/12/2023 | 8:59:04 | 9:21:17 | 950 ft | 7000 | 7000 | |
22/11/2023 | 9:28:43 | 16:40:04 | 525 ft | 7000 | 7000 | |
16/11/2023 | 6:50:04 | 11:21:09 | 775 ft | 7000 | 7000 | |
30/10/2023 | 15:30:16 | 15:54:28 | 1025 ft | 7000 | 7000 | |
26/10/2023 | 13:26:26 | 14:07:18 | 625 ft | 625 ft | 7000 | 7000 |
21/10/2023 | 8:14:56 | 8:40:46 | 1250 ft | 7000 | 7000 | |
17/10/2023 | 14:40:04 | 14:49:04 | 875 ft | -25 ft | 7000 | 7000 |
9/10/2023 | 7:03:25 | 7:12:54 | 750 ft | 7000 | 7000 |