Helikopter: N62VT - Robinson Helicopter Company - R44 Raven I
 
Helikopter
 (Toestel staat te koop)
 Land:
Land:  Amerika
 Amerika
Call Sign: N62VT
Registratie: N62VT
Bouwjaar: 2008
Serialnr: 1904
Operator: Southern Aircraft Cons., Trustee (UK) 
Doorgehaald
Laatste vlucht (UTC): 2/07/2019 16:35:44
Info:
	- 2008-07-23: als nieuw ingeschreven als OO-PMJ voor operator Paramount Helicopters, Diest Webbekom 
- 2010-02-09: uitgeschreven uit het Belgische register als OO-PMJ
- datum onbekend: ingeschreven als N62VT
	
		- eigendom VT-Invest - Van Tornhaut
 
- 2014-12: basis EBKT - vliegt bij STB-helicopters
- 2019-12-20: heeft reeds enige tijd zijn 2.200 urenlimiet bereikt 
- 2020-01-15: staat te koop bij Christophe Verschoore +32(0)475 512 966 op Avbuyer
- 2020-10-12: FAA vermeldt: Sale reported - Knokkebaan 25/2A Aalter
- 2021-02-06: toestel uit het Amerikaans register geschrapt - geen bestemming vermeld
- 2024-03-27: staat te koop bij Heli Support - is gebaseerd op Maastricht Airport 
	
		- vraagprijs: €63.000 ex BTW
- telefoon: +32 (0) 476 463 855
 
- 2024-05-09: staat te koop bij Thomas Precce
	
	
 
 
 
 
 
 
	- 2024-07-03: staat te koop bij Heli Support
	
		- vraagprijs: €53.000 excl. BTW
- Helisupport 
- contact: +32 476 463 855
 
 
Model
Fabrikant: Robinson Helicopter Company
Model: R44 Raven I
ICAO-Type: R44
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming O-540, 6 cylinder, carbureted
Zitplaatsen: 1+3pax
Gewicht (leeg | kg): 654
Gewicht (max | kg): 1088
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 209
Lengte (m): 11.66
Hoogte (m): 3.28
Rotor diameter (m): 10.06
Voor alle helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
| Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk | 
| 2/07/2019 | 11:59:55 | 16:35:44 | 600 ft | 500 ft | 7000 | 7000 | 
| 28/06/2018 | 14:59:48 | 15:00:49 |  |  |  |  | 
| 23/06/2018 | 15:07:48 | 15:08:38 | 400 ft | 500 ft |  |  | 
| 20/06/2018 | 9:25:25 | 12:30:57 | 500 ft | 700 ft | 2000 | 2000 | 
| 18/06/2018 | 8:15:04 | 13:46:28 | 1100 ft | 500 ft | 6120 | 7000 | 
| 16/06/2018 | 8:34:53 | 9:04:57 | 800 ft | 900 ft | 7000 | 7000 | 
| 13/06/2018 | 9:44:02 | 12:46:54 | 1200 ft | 1200 ft | 7000 | 7000 | 
| 12/06/2018 | 10:11:09 | 14:48:31 | 900 ft | 1100 ft | 7000 | 7000 | 
| 10/06/2018 | 13:11:41 | 13:21:40 | 800 ft | 1000 ft | 7000 | 7000 | 
| 9/06/2018 | 15:30:01 | 15:31:42 | 700 ft | 900 ft | 7000 | 7000 | 
| 4/06/2018 | 14:01:38 | 16:45:13 | 1000 ft | 1300 ft | 7000 | 7000 | 
| 3/06/2018 | 9:04:43 | 9:50:43 | 400 ft | 700 ft | 7000 | 7000 | 
| 2/06/2018 | 10:23:53 | 19:46:22 | 700 ft | 200 ft | 7000 | 7000 | 
| 26/05/2018 | 10:44:36 | 17:17:32 | 500 ft | 900 ft | 7652 | 7000 | 
| 20/05/2018 | 14:00:13 | 15:44:09 | 700 ft | 1300 ft | 7000 | 7000 | 
| 13/05/2018 | 12:25:46 | 13:02:30 | 1200 ft | 900 ft | 7000 | 7000 | 
| 12/05/2018 | 14:53:40 | 14:53:50 | 2400 ft | 2300 ft |  |  | 
| 10/05/2018 | 12:18:29 | 12:59:23 | 1300 ft | 1500 ft | 7000 | 7000 | 
| 6/05/2018 | 11:52:05 | 16:00:03 | 400 ft | 800 ft | 7000 | 7000 | 
| 5/05/2018 | 9:05:28 | 9:47:23 | 700 ft | 600 ft | 7000 | 7000 | 
| 19/04/2018 | 13:24:51 | 19:55:21 | 300 ft | 450 ft | 7000 | 3704 | 
| 14/04/2018 | 10:05:05 | 10:13:39 | 900 ft | 900 ft | 7000 | 7000 | 
| 8/04/2018 | 13:50:37 | 15:29:25 | 700 ft | 1100 ft | 7000 | 7000 | 
| 6/04/2018 | 13:58:59 | 15:39:19 | 1000 ft | 200 ft | 4177 | 7000 | 
| 4/04/2018 | 10:25:57 | 17:34:10 | 1400 ft | 1200 ft | 7000 | 7000 |