- 2007 -> 2015: LN-OZE - operator European Helicopter Center - school in Noorwegen
- 2015 -> 2017-03-24: OY-HZE - operator Skyhost
- 2017-03-28 -> 2017-07-08: G-CKBI - eigenaar Derek Michael Mcgarrity
- 2017-05-09: foto G-CKBI copyrights: Andrew Smudge (IRL)
- 2018-07-02: tweede maal geregistreerd in de UK
- 2019-03-12: uitgeschreven uit UK register
- 2019-03-19 ingeschreven in US register als N1440L op naam van Oleair Llc.
- 2019-06-24: staat op EBAW
- 2019-09-30: is actief vanop EBAW
- 2022-05-26: staat te koop bij EDPNET
- call Filip Verstringe +32 467 324 2302
- mail [email protected]
- TTAF: 1812h
- 2022-08-11: opgemerkt op vlucht van EHBK naar EBAW
- 2023-02-17: vertrok vanop EBAW via Lydd (Groot-Brittannië), naar Top Farm (Groot-Brittannië), waar het wellicht werd verkocht. Deze helikopter stond overwegend inactief gestald in de NextGen-loods van de eigenaar op EBAW. Het toestel heeft dus wellicht ons land verlaten.
- 2024-02-04: vliegt nu in de UK met een nieuwe eigenaar via SOUTHERN AIRCRAFT CONSULTANCY INC TRUSTEE
Helikopter: N1440L - Robinson Helicopter Company - R44 Raven 2
Helikopter
Land: Amerika
Call Sign: N1440L
Registratie: N1440L
Bouwjaar: 2007
Serialnr: 11731
Operator: private
Laatste vlucht (UTC): 7/02/2024 16:13:03
Info:
Model
Fabrikant: Robinson Helicopter Company
Model: R44 Raven 2
ICAO-Type: R44
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming IO-540-AE1A5 6 cylinder, flat engine with fuel injection, 245 bhp
Zitplaatsen: 1+3pax
Gewicht (leeg | kg): 680
Gewicht (max | kg): 1134
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 217
Lengte (m): 11.66
Hoogte (m): 3.28
Rotor diameter (m): 10.06
Voor alle helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
7/02/2024 | 13:42:29 | 16:13:03 | 575 ft | 325 ft | 7000 | 7000 |
4/02/2024 | 9:51:15 | 9:56:43 | 100 ft | 7000 | 7000 | |
3/02/2024 | 13:48:47 | 13:53:09 | 75 ft | 7000 | 7000 | |
2/02/2024 | 16:41:39 | 16:52:36 | 100 ft | 7000 | 7000 | |
1/02/2024 | 10:38:38 | 11:30:11 | -50 ft | -475 ft | 7000 | 7000 |
14/05/2023 | 18:15:08 | 18:21:56 | 325 ft | 7000 | 7000 | |
11/05/2023 | 17:48:44 | 17:50:13 | 100 ft | 7000 | 7000 | |
2/05/2023 | 17:21:07 | 17:42:11 | 50 ft | 7000 | 7000 | |
5/03/2023 | 16:37:54 | 17:04:47 | 450 ft | 7000 | 7000 | |
21/02/2023 | 12:27:37 | 12:35:43 | 550 ft | 7000 | 7000 | |
20/02/2023 | 16:22:35 | 16:29:44 | 275 ft | 7000 | 7000 | |
19/02/2023 | 9:57:03 | 16:52:48 | -100 ft | -100 ft | 7000 | 7000 |
17/02/2023 | 12:04:06 | 15:46:47 | 775 ft | 950 ft | 7000 | 7000 |
11/08/2022 | 15:41:55 | 16:13:58 | 800 ft | 2000 | 2000 | |
22/07/2022 | 8:08:31 | 8:42:03 | 475 ft | 50 ft | 2000 | 2000 |
8/02/2022 | 10:05:08 | 16:16:40 | 300 ft | -450 ft | 2000 | 2000 |
7/02/2022 | 11:17:18 | 11:56:19 | 650 ft | -425 ft | 7000 | 2000 |
28/01/2022 | 8:07:44 | 8:40:40 | 100 ft | -325 ft | 7000 | 7000 |
25/10/2021 | 10:48:37 | 11:37:15 | 700 ft | -200 ft | 7000 | 7000 |
25/06/2021 | 16:14:02 | 16:46:50 | 600 ft | -175 ft | 7000 | 7000 |
18/06/2021 | 11:06:39 | 11:43:19 | 800 ft | 250 ft | 7000 | 7000 |
6/10/2020 | 9:50:07 | 10:39:22 | 1100 ft | 325 ft | 7000 | 7000 |
13/09/2020 | 10:50:02 | 12:23:23 | 350 ft | -325 ft | 2000 | 2000 |
26/06/2020 | 8:53:35 | 14:33:54 | 875 ft | 75 ft | 7000 | 2000 |
15/06/2020 | 7:59:03 | 12:05:55 | 675 ft | -50 ft | 7000 | 7000 |