Robinson Helicopters heeft Randall Schaffer benoemd tot Vice President of Customer Success. In deze voor Robinson compleet nieuwe rol zal Schaffer toezicht houden op alle initiatieven voor klantenservice, met de focus op het verbeteren van de algehele ervaring voor Robinson-helikoptereigenaren en -exploitanten via klantenservice, reparatie- en revisieteams en meer.
Met meer dan 20 jaar ervaring in de luchtvaartindustrie en zelf piloot, brengt Schaffer een schat aan ervaring in klantenservice, onderhoud en operaties. Zijn bewezen staat van dienst in het lanceren van klantenportals en recordbrekende verkopen zal instrumenteel zijn in het stimuleren van verbeteringen bij Robinson Helicopter's servicecentra wereldwijd door middel van nieuwe programma's en het verzekeren dat klanten uitzonderlijke ondersteuning ontvangen die hen laat vliegen.
De programma's en initiatieven van Schaffer zorgen ervoor dat klanten meer tijd in de lucht doorbrengen om missies te voltooien. Belangrijke aandachtsgebieden zijn onder meer het verbeteren van de snelheid en nauwkeurigheid van de uitvoering van reserveonderdelen en kitorders, het verhogen van het aantal fabrieksrevisies terwijl de doorlooptijden worden verkort, en het wereldwijd uitbreiden van piloten- en onderhoudstrainingen. Daarnaast zal Schaffer leidinggeven aan inspanningen om het garantie- en uitwisselingsprogramma van Robinson te vernieuwen en vlootgegevens en analysetracking voor alle Robinson-helikopters te implementeren.
"Randall Schaffer binnenhalen is cruciaal voor het verbeteren van Robinsons klantrelaties en onze toewijding aan ongeëvenaarde service", aldus David Smith, President en CEO van Robinson Helicopter Company.
Voordat hij bij Robinson Helicopter kwam, was Schaffer bij MD Helicopters de 'Director of Aftermarket Development & Customer Engagement'. Na bijna acht jaar bij MD Helicopters werd hij 'Aftermarket Services Manager' bij Parker Aerospace.
Deze strategische toevoeging aan het leiderschapsteam onderstreept de toewijding van Robinson Helicopter om de 50-jarige traditie van klanttevredenheid en groei van het bedrijf te behouden en de komende 50 jaar voort te zetten.