- 2020-11-07: reservatie van de call-sign in het luchtvaartregister
- 2022-03-06: reservatie zou bedoeld zijn voor een Guimbal Cabri G2 die door ATB werd besteld
- Fabrieksregistratie: F-WZEC
- 2022-04-04: toestel zou afgenomen zijn in de fabriek van Guimbal in Aix-en-Provence, FR
- 2022-06-08: geregistreerd in het Belgisch luchtvaartregister op naam van Diatrans, Brakel
- 2022-07-04: maakte vlucht Aix-en-Provence naar Carpentras - is dus vliegwaardig
- 2022-07-17: is vandaag vanop het vliegveld Les Milles (Aix-en-Provence) naar Brakel (B) gevlogen
- 2022-07-18: aangekomen op zijn nieuwe basis EBKT (Wevelgem)
Helikopter: OO-SKY
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-SKY
Registratie: OO-SKY
Bouwjaar: 2022
Serialnr: 1307
Operator: Diatrans, Brakel (B)
Laatste vlucht (UTC): 18/11/2022 15:53:28
Info:
Model
Fabrikant: Guimbal
Model: Cabri G2
ICAO-Type: G2CA
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming O360-J2A
Zitplaatsen: 2
Gewicht (leeg | kg): 420
Gewicht (max | kg): 700
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 167
Lengte (m): 6.31
Breedte (m): 1.6
Hoogte (m): 2.37
Rotor diameter (m): 14.2
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
18/11/2022 | 14:18:33 | 15:53:28 | 675 ft | 500 ft | 2000 | 2000 |
10/11/2022 | 10:46:25 | 14:46:54 | 825 ft | 375 ft | 2000 | 7000 |
9/11/2022 | 9:25:19 | 15:23:01 | 550 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
8/11/2022 | 13:42:03 | 16:06:17 | 600 ft | 400 ft | 2000 | 7000 |
1/10/2022 | 12:20:12 | 13:58:09 | 800 ft | 411 ft | 2000 | 2000 |
30/09/2022 | 9:37:13 | 16:28:19 | 900 ft | 325 ft | 7000 | 2000 |
29/09/2022 | 8:24:35 | 14:43:45 | 800 ft | 425 ft | 2000 | 7000 |
28/09/2022 | 9:04:17 | 16:52:13 | 825 ft | 358 ft | 2000 | 2000 |
27/09/2022 | 8:50:03 | 13:55:03 | 1250 ft | 900 ft | 2000 | 2000 |
26/09/2022 | 14:34:42 | 16:20:43 | 675 ft | 475 ft | 2000 | 7000 |
25/08/2022 | 6:40:17 | 6:59:33 | 750 ft | 350 ft | 2000 | 2000 |
24/08/2022 | 6:22:51 | 16:35:03 | 800 ft | 275 ft | 2000 | 2000 |
23/08/2022 | 6:25:18 | 16:04:11 | 625 ft | 550 ft | 7000 | 2000 |
22/08/2022 | 9:54:02 | 10:09:19 | 850 ft | 525 ft | 2000 | 7000 |
13/08/2022 | 6:17:38 | 6:33:35 | 775 ft | 350 ft | 7000 | 2000 |
12/08/2022 | 16:24:00 | 16:39:27 | 850 ft | 550 ft | 2000 | 7000 |
9/08/2022 | 6:20:13 | 6:48:54 | 800 ft | 381 ft | 2000 | 2000 |
8/08/2022 | 17:36:50 | 17:52:14 | 725 ft | 525 ft | 2000 | 2000 |
4/08/2022 | 9:56:03 | 10:14:41 | 850 ft | 600 ft | 7000 | 2000 |
3/08/2022 | 6:29:08 | 16:37:34 | 700 ft | 525 ft | 7000 | 7000 |
2/08/2022 | 15:45:19 | 16:01:43 | 1000 ft | 650 ft | 2000 | 7000 |
18/07/2022 | 6:27:02 | 7:07:04 | 775 ft | 1325 ft | 7000 | 2000 |
17/07/2022 | 10:44:54 | 16:51:11 | 251 ft | 190 ft | 6117 | 2000 |
6/07/2022 | 10:30:33 | 17:01:48 | 2175 ft | 2350 ft | 7000 | 7000 |
5/07/2022 | 16:55:40 | 17:02:50 | 3500 ft | 2475 ft | 7000 | 7000 |