- 2020-11-07: reservatie van de call-sign in het luchtvaartregister
- 2022-03-06: reservatie zou bedoeld zijn voor een Guimbal Cabri G2 die door ATB werd besteld
- Fabrieksregistratie: F-WZEC
- 2022-04-04: toestel zou afgenomen zijn in de fabriek van Guimbal in Aix-en-Provence, FR
- 2022-06-08: geregistreerd in het Belgisch luchtvaartregister op naam van Diatrans, Brakel
- 2022-07-04: maakte vlucht Aix-en-Provence naar Carpentras - is dus vliegwaardig
- 2022-07-17: is vandaag vanop het vliegveld Les Milles (Aix-en-Provence) naar Brakel (B) gevlogen
- 2022-07-18: aangekomen op zijn nieuwe basis EBKT (Wevelgem)
Helikopter: OO-SKY - Guimbal - Cabri G2
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-SKY
Registratie: OO-SKY
Bouwjaar: 2022
Serialnr: 1307
Operator: Diatrans, Brakel (B)
Laatste vlucht (UTC): 20/03/2023 11:53:26
Info:
Model
Fabrikant: Guimbal
Model: Cabri G2
ICAO-Type: G2CA
IT: H1P
Motor: 1 x Lycoming O360-J2A
Zitplaatsen: 2
Gewicht (leeg | kg): 420
Gewicht (max | kg): 700
Maximumsnelheid (km/u): 240
Vluchtsnelheid (km/u): 167
Lengte (m): 6.31
Breedte (m): 1.6
Hoogte (m): 2.37
Rotor diameter (m): 14.2
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens (25 laatste vluchten)
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
20/03/2023 | 8:31:50 | 11:53:26 | 675 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
15/03/2023 | 10:03:10 | 13:49:33 | 825 ft | 475 ft | 2000 | 2000 |
11/03/2023 | 9:35:04 | 12:02:59 | 350 ft | 475 ft | 2000 | 2000 |
6/03/2023 | 12:19:53 | 16:00:38 | 182 ft | 425 ft | 2000 | 2000 |
4/03/2023 | 13:16:03 | 15:16:27 | 625 ft | 375 ft | 2000 | 2000 |
2/03/2023 | 9:14:09 | 15:07:51 | 650 ft | 450 ft | 2000 | 2000 |
1/03/2023 | 9:55:40 | 12:51:58 | 825 ft | 375 ft | 2000 | 2000 |
25/02/2023 | 10:04:47 | 14:48:52 | 650 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
24/02/2023 | 9:06:33 | 14:04:03 | 825 ft | 425 ft | 2000 | 2000 |
23/02/2023 | 11:17:48 | 14:25:36 | 650 ft | 550 ft | 2000 | 2000 |
22/02/2023 | 8:52:43 | 10:21:58 | 675 ft | 475 ft | 2000 | 2000 |
18/11/2022 | 14:18:33 | 15:53:28 | 675 ft | 500 ft | 2000 | 2000 |
10/11/2022 | 10:46:25 | 14:46:54 | 825 ft | 375 ft | 2000 | 7000 |
9/11/2022 | 9:25:19 | 15:23:01 | 550 ft | 325 ft | 2000 | 2000 |
8/11/2022 | 13:42:03 | 16:06:17 | 600 ft | 400 ft | 2000 | 7000 |
1/10/2022 | 12:20:12 | 13:58:09 | 800 ft | 411 ft | 2000 | 2000 |
30/09/2022 | 9:37:13 | 16:28:19 | 900 ft | 325 ft | 7000 | 2000 |
29/09/2022 | 8:24:35 | 14:43:45 | 800 ft | 425 ft | 2000 | 7000 |
28/09/2022 | 9:04:17 | 16:52:13 | 825 ft | 358 ft | 2000 | 2000 |
27/09/2022 | 8:50:03 | 13:55:03 | 1250 ft | 900 ft | 2000 | 2000 |
26/09/2022 | 14:34:42 | 16:20:43 | 675 ft | 475 ft | 2000 | 7000 |
25/08/2022 | 6:40:17 | 6:59:33 | 750 ft | 350 ft | 2000 | 2000 |
24/08/2022 | 6:22:51 | 16:35:03 | 800 ft | 275 ft | 2000 | 2000 |
23/08/2022 | 6:25:18 | 16:04:11 | 625 ft | 550 ft | 7000 | 2000 |
22/08/2022 | 9:54:02 | 10:09:19 | 850 ft | 525 ft | 2000 | 7000 |